
POZÍCIA: OPERÁTOR CALL CENTRA
NÁPLŇ PRÁCE, PRÁVOMOCI A ZODPOVEDNOSTI
Chceš byť súčasťou ambicióznej spoločnosti, ktorá je modernou platformou na komunikáciu s klientom? Chceš byť súčasťou nášho tímu?
Spoločnosť Respect direct s.r.o. je novozaložená spoločnosť, ktorá je zameraná na moderný predaj a kvalitný servis pre klientov vo finančnom sektore. Patríme do skupiny Respect Slovakia, ktorá je jedným z najväčších maklérov v neživotnom poistní s 29-ročnou tradíciou na slovenskom trhu.
Budujeme obchodné Call centrum pre nových a približne 100 000 existujúcich klientov. Úlohou Respect direct bude ponúkať naše služby iba klientom, ktorí už sú v našom portfóliu, alebo ktorí sami prejavia záujem o naše finančné produkty. Budeme pracovať čisto digitálne s pomocou najmodernejších systémov.
Hľadáme zákaznícky orientovaných ľudí s príjemným vystupovaním a výbornými komunikačnými zručnosťami, ktorí sa neboja výziev. Pozitívne naladených ľudí, ktorí sa vedia vynájsť a poradiť si v každej situácií. Odmenou pre teba bude atraktívny provízny systém odmeňovania.
Náplň práce:
•aktívny predaj poistných a finančných produktov,
• aktívna telefonická, e-mailová a chat komunikácia s klientmi z
dostupných databáz,
• zapisovanie a aktualizovanie údajov v systéme,
• administratívne úkony spojené s prácou operátora call centra,
• retenčné aktivity zamerané na udržanie klientskeho kmeňa,
• spracovanie agendy elektronickej korešpondencie,
• spracovanie a manažment leadov,
• poskytovanie profesionálneho servisu klientom.
ZAMESTNANECKÉ VÝHODY, BENEFITY
– Fixný plat 850€ + atraktívny provízny systém (bez horného limitu)
– Adaptačný príspevok počas prvých 6 mesiacov (1. mesiac = 300 EUR, 2. mesiac = 200 EUR, 3. až 6. mesiac = 100 EUR)
– Silné zázemie úspešnej spoločnosti
– Nové moderné priestory v centre Piešťan
VZDELANIE
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
JAZYKOVÉ ZNALOSTI
Slovenský jazyk – Expert (C2)
OSTATNÉ ZNALOSTI
Komunikačné schopnosti – Pokročilý
Microsoft Office 365 – Pokročilý
PRAX NA POZÍCII/V OBLASTI
operátor call centra
OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY
– Prax na pozícii operátora call centra
– Skúsenosti s aktívnym predajom produktov v oblasti poisťovníctva výhodou
– Aktívny prístup k práci
– Chuť aktívne sa podieľať na osobnom aj profesijnom raste
KONTAKT
Záujemcovia píšte na : kariera@respect-direct.sk
O NÁS
Respect direct s.r.o. je maklérska spoločnosť zameraná na priamy predaj finančných produktov pre retailového klienta prostredníctvom online nástrojov a predajného Call Centra.
Zakladáme nový obchodný kanál jednej z najväčších a najúspešnejších maklérskych spoločností pôsobiacej na slovenskom poisťovacom trhu.
Ideme budovať nový ambiciózny tím na predaj poistných a iných finančných produktov, kde budeme využívať moderné nástroje ako je CRM, CC software a moderný web, ktoré budú podporovať predaj produktov našim aj novým klientom. Operátori Call Centra budú pracovať s pridelenými kvalitnými kontaktami existujúcich klientov (skupina Respect má už viac ako 100 000 vlastných retailových klientov) a novými klientami získanými cez online platformu.